BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas
į navigaciją

Kostmosas - Verslosavaite.lt 2008-12-01

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (10)

Nebepamenu kas išrado žodį “kostmosas”, bet šitam pranešimui labai tinka :)
Nelabai žinau kas tas “Promo service”, bet šitų žmonių optimizmas man labai patinka :)

Rodyk draugams

Facebook - nauja žvaigždė Lietuvoje? 2008-11-29

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (21)

Oi ne, tik nepagalvokit, kad Facebook.com išsivertė save į lietuvių kalbą, atidarė Vilniuje ofisą ir pradėjo aktyvią savireklamos kampaniją. Tikrai ne ir greičiausiai dar ilgai to napadarys.
Bet susidaro vaizdas, kad visi susitarė ir pradėjo masiškai kraustytis į Facebook’a: darbe visi žaidžia “Car madness”, kavinėje kažkas atsidaręs laptopą naršo Facebook’a, Dansu.lt išsikrausto ten pat… Pilna lietuviškos reklamos, visi tinklalapiai ten atidarinėja savo puslapius. Seimo nariai, korporacijų marketingistai, PR’scikai ir eiliniai Lietuvos piliečiai, visi ten ir visi aktyvūs…

Gaila, kad neturime patikimos statistikos apie nelietuviškų tinklalapių populiarumą, bet kai kokių skaičių rasti galima:

Pačiais skaičiais labai tikėti nereikia, bet tendencijos labai aiškios - Facebook’o populiarumas auga staigiai. Ir panašu, kad pirmosiomis šio reikalo aukomis taps Frype.lt ir Klasė.lt, tie lietuviški socialiniai tinklai, kurie orentavosi į šiek tiek vyresnę auditoriją. Nors paskutiniame Audience.lt reitinge Frype.lt lankomumas ir pakilo kažkiek.

Neabejoju, kad One.lt dominavimui bent jau kol kas nekyla nei mažiausia grėsmė, mažai tikėtina, kad importinis socialinis tinklas nukonkuruotų vietinį, o tuo labiau, kad ir auditorijos labai skirtingos. Bet akivaizdu, kad šiak tiek vyresnė ir rimtesnė auditorija po truputuką gali išsikraustyti į Facebook’ą, o One.lt likti ven su paaugliais.

Iki pasimatymo veidų knygoje :)

Rodyk draugams

Swedbankas lyderis internete 2008-11-27

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (10)

Tai, kad Lietuvoje turim du didelius ir apylygius bankus (Swedbank ir SEB) kaip ir aišku buvo. Iš įvairiausių komentarų ir asmeninės patirties buvo akivaizdu, kad Swdbanko internetinės bankininkystės paslaugos buvo ir tebėra gerokai pranašesnės už SEB’o. Bet, kad tai duoda štai tokius rezultatus, tai nesitikėjau:

Čia pateikama el.parduotuvės Open24.lt surinkti duomenys. Nemanau, kad jie labai patikimi, bet Swedbanko pranašumas prieš SEB 3 kartai. Net jei ir didelė paklaida toks pranašumas yra ženklus ir tai indikuoja, kad su šiomis paslaugomis bei jų marketingu pas SEB kažkas negerai.
Ir vertinant marketinginį šių bankų aktyvumą internete matyti akivaizdus Swedbanko pranašumas, vien jau ko verta jaunimui skirta programa zoom.lt, kuri leidžia tikėtis, kad ir po kelerių metų situacija nepablogės.

Jei tikim interneto kaip komunikacijos kanalo, prekybos, pramogų ir viso kito ateitimi tai kažkas turėtų galvoti kaip įšokti į nulekiantį traukinį. Ir net mažiesiems lietuviškiems bankams čia galėčiau įžvelgti tam tikrą nišą… Nežinau įstatymų bazės, bet gal net kažkokia kredito unija galėtų išsišokti…

Rodyk draugams

Populiariausi spalio mėn. tinklalapiai 2008-11-23

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (6)

Šią savaitę paskelbti naujausi Gemius Audience duomenys. Žiūrime ką turime ir bandome atspėti kodėl:

Pageidaujant skaitytojams žvilgtelėkime šiek tiek daugiau, ne į pirmuosius 20, bet į pirmuosius 30 tinklalapių. Apžvelginėti dar didesnį skaičių tinklalapių ir fiziškai sunku ir , kaip rodo šio mėnesio pavyzdžiai, - ne ten naujienos slepiasi.

Taigi, įdomiausios šio mėnesio naujienos: 19 vietoje startuojanti el. parduotuvė www.pigu.lt ir 26 vietoje atsiradęs www.15min.lt , diena.lt lipimas į viršų bei Alfa.lt šuolis į 5 vietą ir cvmarket.lt lankomumo augimas.
Pigu.lt - 19 vieta su 260 000 lankytojų el. parduotuvei tikrai geras rezultatas, jos vienintelė konkurentė, kuri viešai skelbia savo rezultatus, www.topshop.lt yra tik 56 vietoje ir turi 90 000 lankytojų. Suprantama, kad toks lankomumas tai intensyvios reklamos rezultatas, bet el. parduotuvė taip ir turi elgtis. Labai tikiuosi, kad šis projektas neišsikvėps ir taps tuo lokomotyvu, kuris gali išjudinti visą Lietuvos el. komercijos traukinuką.
15min.lt. 26 vieta, kurioje startuoja 15min.lt. Neblogai, bet nenustebino, kažko panašaus ir galima buvo tikėtis. Akivaizdu, kad šis projektas turi užnugarį ir atėjo čia ilgam. Tikiuosi, kad jie ras savo skaitytojus ir kartu su žaliais žmogeliukais judės… kažkur….
Diena.lt. Šitie stebina labiausiai, dar nestartavo pats jungtinis projektas diena.lt, bet vilniaus.diena.lt, kauno.diena.lt, klaipedos.diena.lt ir atskirai sugeba auginti lankomumą. Bet dėl projekto perspektyvos nebūčiau toks tikras, kaip, kad 15min atveju. Diena.lt projekto pagrindas - laikraščiai ir finansiniai investuotojai. Kad regioniniams laikraščiams gyvenimas nebegerės aišku kaip 2×2. Kaip tokiu atveju elgsis investuotojai nežinia. Gali ir dėti į kojas, kaip Atn.lt slapukai. Bet jei pinigai nesibaigs per artimiausius dvejus metus, spėju, kad iš čia sulauksime didžiausio iššūkio naujienų portalų lyderiams. Tai bene vienintelis naujienų portalas kuris nuoseliai dirba ties vertikalia turinio plėtra (skelbimai, katalogas, forumai), lankytojų bazės ir jų lojalumo didinimu.
Alfa.lt - rinkimai ir reklama davė savo. Garbinga penktoji vieta reitinguose. Ir prieš akis pirmasis rimtas priešininkas - Lrytas.lt. Tikrai nebus paprasta….
CVmarket.lt - sakyčiau, kaip Pilypas iš kanapių. Tinklalapis senas, bet kažkuo ypatingu iki šiol nepasižymėjo. Staiga šast ir paliko toli už nugaros pagrindinius konkurentus cv.lt ir cvonline.lt.

Kalbant apie naujienų tinklalapius reikia pasakyti, kad kol kas juos augina reklama ir…SEO. Taip, taip, dauguma jų didelę dalį lankytojų gauna iš Google. Jie čia ateina, pažiūri ir… nebegrįžta… Nekalbu apie vtv.lt ar ve.lt bet manau, kad ir Diena.lt, bei 15min.lt iš ten semiasi įkvėpimo… sėkmės jiems.

Rodyk draugams

Krizės giltinė pradeda darbą ir internete? 2008-11-19

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (8)


Dansu.lt
rašo apie tai, kad krizė jau pradėjo savo darbą žiniasklaidos rinkoje. Panašu, kad krizės giltinė pradėjo savo dalgiu šienauti ir internete. Pagarsėjęs didelių atlyginimų siūlymu žurnalistams ir paslaptingais investuotojais naujienų portalas ATN.lt šiandien pirmasis pasireiškė ir kaip darbuotojų atleidinėtojas. Apie tai rašo ir VZ.lt ir Alfa.lt (manau, kad jie džiaugiasi ypatingai):

4 mėnesiai darbo ir baigėsi pinigai? Su slaptais investuotojais taip ir būna…

Manau, kad tai tikrai dar ne pirma auka internete ir krizė čia nebus pagrindinė priežastis. Realiai krizė interneto dar stipriai nepalietė, o greičiausiai, kad stipriai ir nepalies, nes reklamos užsakovai neturėtų stipriai apkarpyti išlaidų reaklamai internete. Atvirkščiai, galima tikėtis, kad kai kurie verslai net ir stiprins savo veiklą internete - pvz. kelionių verslas.

Naujienų rinkos naujokai oficialiai neskelbia savo lankomumo duomenų, bet kai ką galime įžvelgti Google trends statistikoje:

Akivaizdu, kad nei Atn.lt, nei 15min.lt  nestartavo ypatingai sėkmingai. Nieko kito negalima ir tikėtis, nes nebuvo vykdoma ypatingai stipri reklamos kampanija. Aš jau nekalbu apie tai, kad nieko ypatinga nebuvo vartotojams ir pasiūlyta, vien naujienų nepakanka…

Ar tai paskutinės krizės-nekrizės aukos? Manau, kad tikrai ne, naujienų tinklalapių sektoriuje tikrai jų dar matysime. Manau, kad ir ne tik šiame sektoriuje…

Rodyk draugams

Twitter’is pradėjo talpinti reklamą 2008-10-23

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (4)

Mikrobloginimo tinklalapis Twitter.com pradėjo talpinti reklamą ir dalintis pajamomis su vartotojais. Ir ne tik talpinti reklamą, bet ir suteikia galimybę vartotojams pasirinkti - rodyti reklamą ir uždirbti pinigus ar laikyti savo profilį tuščią:

Daugiau informacijos apie tai rasite specialiai sukurtame tinklalapyje twittad.com.

Manau, kad pasitvirtinus šiai koncepcijai daugybė blogofermų, socialinių tinklų ir panašių tinklalapių pasuks šiuo keliu - dalintis reklamos pajamomis su vartotoju. Skamba gražiai, bet ar tai bent kiek naudinga mūsų mažoje rinkoje tai abejoju…

Rodyk draugams

Staigmena. Naujas naujienų portalas su naujais 250 000 lankytojų - viskas.lt 2008-09-17

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (10)

Vat čia tai nelauktas siurprizas perpildytoje naujienų tinklalapių rinkoje. Šiandien sužinojau, kad jau prieš dvi dienas startavo naujas naujienų tinklalapis Viskas.lt.

Cituojam pranešimą spaudai - “Portalas sukurtas panaudojus dar neregėtą - Lietuvoje nenaudotą metodologiją ir jau sukūrimo dieną planuoja tapti vienu iš Lietuvos žiniasklaidos leidinių lyderių.

Skubam žiūrėti to stebuklo ir taipinam naršyklėje - viskas.lt:

Ooops.. renku www.viskas.lt:

Toliau cituoju panešimą spaudai “Per aštuonerius metus sukurti
savarankiškai veikiantys dar trys lietuviški portalai: laisvalaikiui
ANONSAS.LT, automobilistams AUTOREVIU.LT ir verslui VISASVERSLAS.LT.
Iki pilnaverčio visą apimančio naujienų portalo liko neaprėptos trys
sritys - Lietuvos įvykiai, Lietuvos ir tarptautinė politika, sportas. Viskas.lt
nuo šiol sujungs šiuos portalus ir publikuos trūkstamų sričių
informaciją. Taip naujas portalas iš karto įsilieja į rimčiausių
Lietuvos žiniasklaidos leidinių gretas su daugiau nei 250 000 žmonių
mėnesine auditorija.

Štai iš kur tas stebuklas atsiado. Visi šie tinklalapiai visuomet pasižymėjo tuo, kad niekada neleisdavo savo lankomumo matuoti trečiajai šaliai (TNS arba Gemius) ir visada skelbdavo milžiniškus lankomumus. Tiesa, pastaruoju metu situacija šiek tiek pasikeitė ir Gemius Audience duomenyse atsirado Anonsas.lt su 113 000 vartotojų per mėn. 40 vieta reitinge.
Kaip visada remiuosi nepatikimuoju Google Trends ir gaunu štai ką:

Tik mėlyna linija, kuri reiškia, kad asa.lt, autoreviu.lt ar visasverslas.lt yra per maži, kad Google pamatuotų jų lankomumą. Mistiniai 250 000 greičiausiai iš Kinijos ateis :)

Ne tik mistinis šių tinklalapių lankomums užkliūva. Dar viena frazė iš pranešimo spaudai “Portalas bus finansuojamas iš kontekstinės reklamos.” Va čia ai tikras sebuklas, to dar nematė Lietuva…. Gal ir apsirinku aš, bet man atrodo, kad UAB IKS, kuri ir valdo šiuos tinklalapius, kontekstine reklama vadina nuorodos patalpinimą kataloge. Susimoki vieną kartą per metus ir kabo nuoroda, ateini, pasižiūri ir vėl kabo. Smulkus verslininkas džiaugiasi - reklama yra. Tiesa, kad naudos jokios nėra tai niekam nerūpi, nes niekas tam smulkiam verslininkui ir nepaaiškino kaip tas efektyvumas matuojamas…

Bet kokiu atveju, naujienų tinklalapių rinkoje darosi dar įdomiau:). Sėkmės naujokui ir užuojauta smulkiesiems verslininkams…. gal klystu, gal kas papasakotų sėkmės istorijas iš reklamos IKS tinklalapiuose. Tik su įrodymais please…

Rodyk draugams

468×60 numirė 2008-09-12

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (12)

Taip, šiandien ta istorinė diena, kai Lietuvoje numirė ilgametis interneto standartas - 468×60 dydžio baneris. Paskutinis mohikanas, kuris laikėsi įsikibęs šio senamadiško baneriuko buvo One.lt. Nuo šiandien šiek tiek keičiasi tinklalapio dizainas ir atsiranda “didelio” formato baneris:

Reikia su pagarba prisiminti velionį. Tai pirmojo komercinio banerio, kuris internete pasirodė ankstyvaisiais 1994 metais formatas. Tinklalapyje Hotwired buvo patalpinta AT&T bendrovės reklama:

Reikia prisiminti, kad tada didžiausio monitoriaus dydis buvo 800×600 px, o gal ir dar mažesnis ir toks reklamos formatas atrodė pakankamai įspūdingai. Dabar tokių monitorių jau niekas nebepamena, net Lietuvoje monitoriai tampa vos ne kelis kartus didesni:

Akivaizdu, kad net dabar naudojamas 750×100 px banerio formatas jau nebera per didelis ir greitu laiku turime laukti dar didesnių banerių formatų.

Rodyk draugams

Atsinaujino Delfi.lt 2008-08-25

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (14)

Ką tik atsinaujino Delfi.lt išvaizda:

Esminių pasikeitimų daug nesimato tik pasikeitė banerių formatai ir atsirado 4 stulpelis.
Greitai visi puolame žiūrėti ir aprašinėti tai kas patinka ir nepatinka.

Rodyk draugams

Startavo atn.lt 2008-08-14

Parašė internetas Kategorija: naujienos.
Komentarai (11)

Šiandien startavo naujasis naujienų tinklalapis atn.lt:

Naujojo projekto privalumus jo kūrėjai išvardino duodami intervių blogui Zudykreklama.lt  ir mums belieka tikėtis, kad viskas taip ir bus kaip žadama. Bent jau spalvos tikrai kaitaliojasi, kaip matote :)

Bet kas iš to man? Na gal ir geros, gal kiek ir kitokios, bet vistiek tos pačios naujienos kaip ir kitur…. Atsiranda poreikis kažkokiam lietuviškam Digg'ui, kuriame galėčiau rasti protingai atrinktas, surūšiuotas ir įvertintas naujienas, kad negaišdamas laiko pamatyčiau kas ir kur atsirado įdomaus…

Rodyk draugams